CHCE SIĘ ŻYĆ W TYM SAMOCHODZIE.DOBRZE ŻE NIE JEST OKLEPANY JAK NIEMIEC CZY JAPONCZYK BY O FRANCUZACH JUŻ NIE WSPOMNIEĆ.
Wrażenia
4,0
Silnik
To mój drugi SportSedan wcześniej jeżdziłem 2.2 TiD byłem zaskoczony że starszy pracował znacznie spokojniej. No ale 1.9 a 2.2 to zupełnie inna technika
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6 biegowa z 1.9 pasuje mi idealnie znacznie lepsza niż 5 biegowa w 2.2.Pracuje zupełnie inaczej wydaje się ,że jest bardziej zwarta i pracuje z wyczuwalnym lekkim oporem(bardzo mi to pasuje)
5,0
Układ jezdny
Poprzedni SS był na alu 15 obecny na 17.Ten samochód jeżdzi po dobrych drogach na zakrętach jak niemiecki ICE. Na polskich dziurach oczywiście trzepie.AUTO ZDECYDOWANIE NIE DLA EMERYTA
Komfort
4,0
Widoczność
Słupek B jest bardzo szeroki( sporo zasłania
(jest to napewno podyktowane bezpieczeństwem i trzeba się do tego przyzwyczaić) Do tyłu jak to sedan parktronik mile widziany.
5,0
Ergonomia
To w nim lubię najbardziej wsiadam i wszystko jest na swoim miejscu.Z tego auta nie chcę się wysiadać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu więcej nie potrzebuje (uwielbiam nim jeżdzić bez nikogo ))) z tyłu mało miejsca.
5,0
Wyciszenie
AERODYNAMIKA W GENACH
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MOJA OCENA MOGŁABY BYĆ NAWET WYŻSZA BO JESTEM Z DIESLA ZADOWOLONY. W ASO JAK TO W ASO Z CZEGOŚ SAAB MUSI ŻYĆ ))
4,0
Stosunek jakość/cena
CENA WYSOKA ALE TO NIE ZAWSZE JEST JEGO WADĄ .SAAB ZAWSZE BYŁ AUTEM NISZOWYM.PEWNIE ŻE KTOŚ POWIE ŻE TO GM ALE SAAB ZACHOWAŁ JESZCZE I OBY TAK BYŁO KAWAŁEK WŁASNEJ INDYWIDUALNOŚCI.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE ZAWODZI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIE ODNOTOWAŁEM
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TiD 120KM 88kW
[l/100km]