Układ elektryczny
: opis przy niezawodności - alternator i przewlekłe rozładowywanie akumulatora
Silnik
: rozszczelnienie układu Turbo
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Nierówna praca silnika, skoki obrotów, samorozszczelnienie układu Turbo!
4,0
Skrzynia biegów
spoko, ale na 6 biegu nie ma jazdy...
4,0
Układ jezdny
bez zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
...tylko w normie
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
no to działa super, choć po odgrzybieniu i czyszczeniu klimy trochę z niej dalej "daje" po pierwszym włączeniu!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
jak na diesla - bardzo dobrze!
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 7,8 l/100 km - nie garując!
miasto 10 l/100 km - żart!
mieszany 8,8 l/ 100km i nie wiem jak komus może palić mniej - nawet jak tak pisze!
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rozszczelnienie układu turbo
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w pierwszym miesiącu spalił mi się alternator, plus jeszcze nie zdiagnozowana awaria zbyt dużego poboru prądu - przy dwudniowym postoju rozładowuje się kompletnie akumulator!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TiD 120KM 88kW
[l/100km]