Silnik
: Bardzo oszczędny i dynamiczny silnik, naprawde dynamiczna jazda wyciśnie z niego 7, 4 litra ropy na 100km
4,0
Całokształt
OK
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę za głośny , ale bardzo dynamiczny, może dzięki 6 biegowej skrzyni , bez problemu osiągnął na autostradzie 220 km
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna , choć biegi wchodzą dość twardo.
4,0
Układ jezdny
Dla mnie troszkę za sztywny , ale może dzięki temu prowadzi się bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Było by super gdyby nie widoczność do tyłu , naprawde niewiele widać
5,0
Ergonomia
Nie mam żadnych zastrzeżeń , naprawdę super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Także super , klimatyzacja bardzo wydajna , szyby nie parują nawet podczas dużych opadów
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Stosunkowo mało miejsca z tyłu , z przodu ok.
4,0
Wyciszenie
Diesel , więc trochę go słychać , ale nie ma tragedii, przy 140km/h da się przyjemnie podróżować.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie śmiesznie małe, średnio 6,7- 7,1 l/100 km przy naprawdę dynamicznej jeździe, (do 160 poza miastem ) części także niedrogie np. drążki kierownicze 60 zł/szt, filtr powietrza (serwis) 82 zł, rozrząd kompletny około 400 zł. Oczywiście nie w serwisie bo tam maja ceny z kosmosu za rozrząd wołali 2000 zł, można także bez problemu dostać części używane .
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem uzywane więc co miało stracić to już starciło dlatego jestem zadowolony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsuła sie tylko dioda w alternatorze, co skutkowało brakiem ładowania. Koszt naprawy 300zł u elektryka. W serwisie chcieli wymienić cały alternator za około 1200 zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TiD 120KM 88kW
[l/100km]