gdyby był lepszy serwis i nie psuły sie drobiazgi to byłoby lepeiej
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę głośny i mają problem z awarią kolektorów ssących na naprawe czekalem prawie 2 tygodnie na gwarancji. Silnik elastyczny i oszczedny
4,0
Skrzynia biegów
nie jest idelana ale ogólnie dobrze
3,0
Układ jezdny
kiepsko trzyma sie drogi a w zawieszeniu juz dwa razy byly wymieniane lozyska w mcphersonach i caly czas cos stuka
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzezen precyzyjny czujnik cofania
4,0
Ergonomia
wszystko pod reką bez zastrzezen
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobra klimatyzacja
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca w srodku nie ma zbyt duzo nie jest to auto rodzinne z tyłu bardzo mało miejsca z przodu moze byc
3,0
Wyciszenie
przeciętne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ogólnie auto ekonomiczne
2,0
Stosunek jakość/cena
cena niewspółmiernie wysoka to jakości a napewno do utraty wartości. Nowy samochód wart katalogowo 150t.PLN po dwóhc latach wart jest 60t.PLN to coś nieprawdopodbnego. Gdybym to wiedział nikgdy bym nie kupił takiego złomu za tyle kasy niestety to była najgorsza inwestycja samochodowa. Nie ma co łudzić sie na duze rabaty Saaba rzędu 20% lepiej kupic BMW, Audi czy Lexusa bedzie drożej ale przynajmniej trzymają wartosć. VW passat 2 letni jest duzo drozszy od Saaba. Panom w Saabie troche sie pomieszało ze kwalifikują sie do klasy "premium". nigdy tam nie byli ze swioimi autami i serwisem i chyba długo nie bedą.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
beznadzieja samochód nie nadaje sie na polskie drogi zawieszenie od nowości wytrzymuje tylko rok. Serwis benadziejny wogóle nie wie co ma robić. Psują sie drobiazgi ksenony trzeszczy tapicerka wczesniej wspomniany kolektor dwa razy sie zepsuł i zawsze dziwne tłumaczenie o jaims programowaniu trzeszczy radio wyciera sie gałka zmiany biegów itp.....
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TiD 120KM 88kW
[l/100km]