Silnik
: 210 koni robi robotę,po samym sofcie możemy tu nawet 250 km na fabrycznym osprzęcie a wtedy już jest pocisk.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Trzeszczące plastiki słabej jakości i łuszczące się przyciski.
5,0
Całokształt
Świetne dynamiczne auto, ze świetnym designem które jasna sprawa nie musi się wszystkim podobać. Zawsze dowiózł mnie do miejsca docelowego i nigdy nie zawiódł w sportowych lecz nie koniecznie komfortowych warunkach. A że jest to moje pierwsze auto to sentyment pozostanie do końca życia
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik czyli chyba najlepsza część auta, mega dynamiczna, ładnie wkręca się w obroty i dość podatny na modyfikację. Ale jak każdy silnik ma swoje bolączki, no i pamiętać o regularnej wymianie oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zmienia biegi płynnie , czasem potrafi szarpnąć ale tę wadę niwelują łopatki w kierownicy i możliwość zmiany biegów jak w bolidzie.
5,0
Układ jezdny
Kolejna zaleta tego auta układ jezdny w wersji aero jest mega sztywny, prowadzi się pewnie, a pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność.
4,0
Karoseria
Trochę denerwujące słabej jakości wnętrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jak na tak niskie auto wydaje się być dobra, zarówno w lusterkach jak i przez szyby.
5,0
Ergonomia
Gdy wsiadamy za kierownicę od razu wiem że to auto jest dla kierowcy, deska wyprofilowana w jego stronę, fajna duża kierownica i myślę sensowne rozwiązanie ze sterowaniem resztą auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja sprawdza się dobrze,w miarę szybko odparuje szybę, ogrzeje i ochłodzi latem,no i jeszcze grzane fotele.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto segmentu C myślę że na miejsce w nim nie ma co narzekać, w większości przypadków jest go więcej niż u konkurencji. I jeszcze dość pojemny bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Auto wyciszone w miarę dobrze, za to przy większych prędkościach mogą o sobie dać znać uszczelki drzwi bądź lusterek.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tutaj trzeba się liczyć że utrzymanie jego nie będzie tanie już nie mówiąc o spalaniu, choć jak na automat i 200 kucy pod maską, spalaniem w trasie jesteśmy w stanie zejść do 8l przy prędkości 130-140km/h , cykl mieszany to min. 10 l. Trzeba pamiętać o lubiącej się psuć elektronice (moduł com/stacyjka) i regularnej wymianie oleju co max 10 tyś km i wybraniu oleju z górnej półki.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem go używanego jako 18- latka za wydaje mi się rozsądne około 16 tyś zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cóż auto zawsze mnie dowiozło do celu i nigdy nie zawiodło że musiałem kombinować lawetę ( tak na marginesie to aero będzie ciężko na nią wjechać). Z drobiazgów to uszkodzony cewki, zacinające się zamki, łuszczące przycziski.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedna z większych usterek to nie szczelność pompy wody którą trzeba było wymienić.( Koszt około 1 tyś zł). Komplet cewek muszą być orginalne ( koszt też około 1 tyś zł).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 210KM 154kW
[l/100km]