Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportKombi

mieszimo3@tlen.pl, 14 lat temu
Silnik 1.9 TiDS 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 155 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wszystko...?
5,0
Całokształt
Samochód marzenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jestem pozytywnie zaskoczony tym silnikiem. Nie jest to może rakieta, ale 150km daje bardzo przyjmne odczucia w czasie jazdy. Mała turbodziura, ale można się przyzwyczaić.
5,0
Skrzynia biegów
Bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Tego oczekuje się od samochodu tej klasy.
4,0
Układ jezdny
Mały minus, ale tylko dlatego, że konstruktorzy nie zdają sobie sprawy ze stanu polskich dróg. Na autostradzie przy 180km/h kierownicę trzmam jednym palcem, ale na polsikch muldach chwilami wyrywa mi stawy... Tym bardziej, że jest to wersja sport, a wieć na felgach 17, obniżony i usztywniony.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak inni użytkownicy uważam, że widocznośc do tyłu podobna jest jak w trumnie, czyli mało co widać. Ale jesli ktoś nie jest niewolnikiem czujników parkowania tylko kierowcą, da sobie radę.
5,0
Ergonomia
Do poprzedniego Saaba 9-3 z 2001r. ma się jak niebo i ziemia. Niebo to oczywiście nowszy Saab. Ergonomia jak w niemieckich samochodach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z webasto i wydajną klimą cięzko mi wyobrazić sobie lepsze układ ogrzewania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nie siedziałem, ale miejsca dla kierowcy i pasażera z przodu jest duuużo (mam 185cm wzrostu).
5,0
Wyciszenie
Ktoś pisał o słabym wyciszeniu? W czasie jazdy ma się wrażenia poruszania się beznyniakiem. Przy uruchomieniu faktycznie prze chwilę \"gdaka\" jak to diesel, by po chwili się uciszyć. Żadnych drgań na kierownicy czy dźwigni biegów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie ok. 7,9 l/100 km, ale miałem zapieczoa turbinę no i jest zima...
5,0
Stosunek jakość/cena
Szczególnie jeśli kupuje się od Niemca samochód z jakąś usterką (niesprawna turbina, przed rozrządem, wymianą wszystkich filtrów, oleju itd.)Dzięki temu wyszło o ok. 30% taniej, czyli rewelacja. 10.000E ze wszystkimi naprawami, opłatami, ubezpieczeniem - 47.500 zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie żadnych usterek...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie żadnych usterek... Kupiłem z niesprawną turbiną, lae okazało się, że wymaga wyczyszczenia i już normalnie gwiżdże.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TiDS 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportKombi