Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportKombi

Darek, 2 lata temu
Silnik 1.9 TiD 120KM 88kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 296 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Saab 9-3 II SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
2,36
44% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Karoseria
Inne : Wnętrze
1,0
Całokształt
Pokonałem autem ok 60 tyś. kilometrów w 5 lat, jedynym plusem auta to wygląd. Auto bardzo awaryjne i paliwożerne mimo "ekonomicznego" silnika 1.9 średnie spalanie na poziomie 7,5-8l/100km. Co jakiś czas coś wyskakiwało do naprawy a części mimo że wspólne z rodziną GM to często nie pokrywało się to co w katalogach piszą, ogólnie drogie w zakupie. Największy minus tego auta to wykonanie, wszystkie plastiki w desce rozdzielczej, w suficie, drzwiach, bagażniku, gdziekolwiek się znajdowały są niespasowane i wszystko trzeszczy podczas jazdy nawet po równej nawierzchni. Ogóle nie polecam tego auta i na pewno bym ko nie kupił ponownie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Dość mocny lecz awaryjny i paliwożerny.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia się zapieka co jakiś czas powodując bardzo ciężką pracę lewarka biegów.
4,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi na suchym, na mokrym trzeba uważać i mieć dobre opony bo zarzuca tyłem.
2,0
Karoseria
Ruda, ruda, ruda wyskakuje na nadkolach i podwoziu. Tylna klapa aluminiowa utlenia się i jest pełna wypukłych bąbli.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze widać, oryginale wkłady luster odpadają i podgrzewanie przestaje działać.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje, trzeba pamiętać o wymianie filtra kabinowego bo będzie śmierdziało
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca i z przodu i z tyłu
2,0
Wyciszenie
Lipa, głośno i trzeszczy
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali, drogie części
1,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo niska jakość wykonania auta, nie dziwię się że ta marka upadła wypuszczając takie buble
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wkłady lusterek odpadają, przełączniki potrafią się udawać, antena na dachu popękała, emblemat odpadł, jakoś tych plastików we wnętrzu to porażka
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kompletne sprzęgło ( dwumasa, tarcza, docisk, wysprzeglik ), elastyczne elementy tłumika, przepustnica, alternator, sprężyny, uszczelniacz, czyszczenie EGR, trzecie światło stop notorycznie pękające na od słońca x2, czyszczenie wybieraka skrzyni bo biegów nie dało się wrzucać, nie mówiąc o rzeczach eksploatacyjnych jak klocki, tarcze, rozrząd no i elektryka która potrafiła akumulator rozładować w tydzień albo nic się nie działo i auto nawet po trzech tygodniach odpalało.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TiD 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportKombi