Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II 9-3X

A, 14 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II 9-3X  2.0 Turbo 210KM 154kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik z turbo, jednak trzeba go utrzymywać na dość wysokich obrotach w porównaniu z Subaru Imprezą, zeby odpowiednio przyspieszał i to zarowno z miejsca, jak i przy wyprzedzaniu. no, ale jak się już wkreći na odpowiednie obroty to jest bardzo ok. Porównując 160km Imprezy do 210 km Saaba różnica jest w sumie niewielka, jesli brac pod uwagę dzielność na drodze. Spodziewalem się więcej.
5,0
Skrzynia biegów
6 bieg w zasadzie niepotrzebny w Polsce ;-)
5,0
Układ jezdny
znowu, AWD Imprezy do XWD Saaba. pierwszy naped zdecydowanie bardziej mechaniczny, drugi subtelniejszy, ale podobnie działający jelsi idzie o efekt na drodze. różnica tylko taka, ze w Imprezie ruszając zawsze dostaje się kopa z czterech kół, podczas gdy w Saabie zarządza tym wszystkim dość skomplikowany układ elektroniczny. w obu samochodach czuję się bezpiecznie.
Komfort
5,0
Widoczność
przyparkowaniu tyłem bardzo przydaje się asystent parkowania.
5,0
Ergonomia
wszystko ładnie, zgrabnie i pod ręką. moze troche daleko do chłodzonego schowka z miejsca kierowcy (w czasie jazdy trudno wyjac red bulla)., ale u konkurencji zasadniczo jest podobnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima Saaba deklasuje klime subaru, ale obu sporo brakuje do systemu klimatyzacji zamontowanego w Lancii Ypsilon (mam na mysli klimatyzacje dwustrefową teog modelu). i w saabie i w subaru zdarza sie, ze klimatyzacja nie trzyma zadanej temperatury.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak dla mnie wszysko jak trzeba, na plus należy wskazać system odchylania rolety do góry i dzieloną przestrzen bagaqznika
5,0
Wyciszenie
tylko przyjemne mruczenie silnika... kiedy jade z przepisową autostradową predkościa, to znaczy 170 ;-) do uszu dociera miły dzięk silnika, który jednak łatwo mozna załuszyc bardzo dobrym systemem audio z głosnikami Bose i subowerem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
cóz.... na stancji benzynowej potrafi oproznic portel...
4,0
Stosunek jakość/cena
w tej chwili jest sporo samochodów klasy sredniej mających podobne wyposażenie typu automatycznie sciemniane lusterka, adaptacyjne reflektory ksenonowe, czuunij deszczu itp. ale nie kupuje się saaba aby miec przecietne auto klasy sredniej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do tej pory bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez uwag.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-3 II 9-3X