myslałem, ze z 210 koni da sie wycisnąc więcej, jesli idzie o frajdę z jazdy. porówbując do poprzednio używanej Imprezy (160 KM), nie ma szczególniejszych doznan związanych z wiekszym przyspieszeniem. niewątpliwie silnik ma jednak potencjał. przyspiesza kulturalnie z przyjemnym buczeniem.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
system XWD jest naprawdę niezły. to nie to samo, co u konkurencji, gdzie faktycznie stale napedzana jest tylko jedna oś. jednask, znowu porównując do Imprezy, subarowskie 4x4 jest lepsze.
Komfort
5,0
Widoczność
do tyłu jednak przydaje sie asystent parkowania.
4,0
Ergonomia
co do ilości spozywanej przez auto benzyny... cóż trzeba się przyzwyczaić. przy cześtej jeżdzie w mieście spalanie nie schodzi poniżej 12l na 100 km.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
miodzio. klimatyzacja dwustefowa ogrzenawe fotele z funkcją samoczynnego włączania sie przy nizszej temperaturze - to rozpieszcza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie mozna żądać więcej, jesli chodzi o zewnętrzne gabaryty samochodu. przestrzen zresztą sensownie, ergonomicznie, no i ze smakiem zaprojektowana.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
no dobra, w Polsce to auto z wyposażeniem, które dołożyłem kosztuje coś ze 180k. mozna je jednak sporo taniej kupic zagranicą. tak czy siak, porównując np. z Audi a4 quatro, Saab jest lepszy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie, po przejechaniu 4000 niewiele mogę powiedzieć. w kazdym razie, jak dotąd nic sie nie zepsuło, ani nie urwało.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 210KM 154kW
[l/100km]