Robert Szymański, Szczecin, e-mail: szym4@poczta.onet.pl lub szym4@wp.pl,
23 lat temu
Silnik 2.7 SI/Sterling 177KM 130kW
Rok produkcji 1990
Przebieg:
126 tys. km
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje doskonale, trochę na wolnych obrotach słychać układy hydrauliczne
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia automatyczna 5 biegowa, mimo tego, że uszkodziłem ją mechanicznie po klejeniu obudowy nadal sprawuje się doskonale
4,0
Układ jezdny
trochę twardy, hałasuje w czasie przejeżdżania przez torowiska, przez 2 lata wymieniłem amortyzator z przodu, ale było po nim, gdy go kupowałem
Komfort
4,0
Widoczność
elktryczne lusterka, dobre ogrzewanie powodują, że przez widoczność jest O.K., jedyny problem to widok przez szybę tylną
4,0
Ergonomia
prawie wszystko pod ręką, fotel kierowcy regulowany elektrycznie z poduszką lędźwiową (pneumatyczna) można wyregulować dla każdego
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest O.K., elektryczny szyberdach jest chyba lepszy niż klimatyzacja w okresie letnim, zwłaszcza gdy z tyłu jadą małe dzieci
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielka maszyna, miejsca jest bardzo dużo, w trasie można śmiało jechać w 5 osób
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa w mieście to 13,2 litra na 100 km, a na trasie ok. 8,5 litra na 100 km, porównując to z nowymi modelami o podobnych parametrach VW Passat (silnik V6, 2,8 l z automatem) pali 15,1 litra na 100 km w mieście, a Ford Mondeo (silnik V^, 2,5 l z manualną skrzynią biegów) pali 14,2 litra na 100 km w mieście
5,0
Stosunek jakość/cena
w 1999 roku kupiłem ten samochód za 5 tys. PLN, myślę, że zrobiłem doskonały interes
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana przegubu napędowego zewnętrznego - moje niedopatrzenie nie wymieniłem gumy na czas i poleciał cały przegub
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Rover 800 Sedan 2.7 SI/Sterling 177KM 130kW 1988-1991