po wymianie uszczelki pod głowicą i wymianie 3-trzech zaworów łyka olej około 1/2 litra na 1000km, przed wymianą nie brał wcale. mocno elastyczny i motor z temperamentem
3,0
Skrzynia biegów
niewielki przebieg i są zgrzyty przy szybkim włączaniu 3-ciego biegu
5,0
Układ jezdny
układ jezdny doskonały
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybkie ciepełko i jak potrzeba miły chłodek
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
powyżej 3,5 tys. obrotów staje się głośny, jak przekroczymy 160km/h prawie mamy przeciąg w kabinie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ma apetyt na paliwo szczególnie w ruchu miejskim, części , jednak jak coś padnie mocno zaboli, brak podróbek tylko orginalne części!!!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
olbrzymie problemy z elektryką i elektroniką jak coś padmie to tragedia, brak jakich kolwiek schematów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 I/SI 136KM 100kW
[l/100km]