Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 800 Sedan

Senn, 14 lat temu
Silnik 2.0 I/SI 136KM 100kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 255 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Rover 800 Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW 1992-1999 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Praktycznie brak problemów z rdzą pomimo dużego wieku i przebiegu samochodu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Zimne luty skrzynki bezpieczników
Silnik : Silnik ciężki do uszczelnienia pod pokrywami wałków
5,0
Całokształt
Bardzo komfortowy, ekskluzywny youngtimer. Doskonały w dalekie trasy. Skórzane wnętrze w angielskim stylu dodaje smaku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy bez zarzutu. Silnik pracuje równiutko pomimo dosyć dużego przebiegu. Ciśnienie sprężania na poziomie 14 barów na każdym cylindrze tj. fabryczne. Elastyczność jest zadowalająca chociaż do sprintów się nie nadaje bo jest po prostu za słaby do tego krążownika. Minusem jest to że te silniki lubią się pocić, szczególnie spod pokryw wałków rozrządu.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma zarzutów, chociaż czasami potrafi zazgrzytać przy wrzucaniu biegu wstecznego. Bardzo rzadko.
4,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowe zawieszenie jak na limuzyne przystało. Jeśli chodzi o trwałość to trudno mi się wypowiadać bo nie mam tego samochodu od nowości. Przy dużych nierównościach pojaiwają się stuki. Na autostradzie i na dużych prędkościach jedzie się jak S klasą :)
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra jak to w sedanie bywa.
5,0
Ergonomia
Rewelacja. Wszystko pod ręką, pełna elektryka, siedzeń, lusterek, klimatyzacji, bagażnika, klapki wlewu paliwa itp. Bardzo wygodne skórzane fotele. Podłokietnik zarówno z przodu jak i z tyłu. Bardzo przestronny bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic - i wszystko jasne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ten samochód ma prawie 5 metrów długości więc odpowiedź nasuwa się sama
3,0
Wyciszenie
W tym względzie można się przyczepić ze przedział pasażerski nie jest dostatecznie wyciszony od komory silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa to około 9.5 litra w Warszawie. Na trasie schodzi do 7 litrów. LPG to 11.5litra w cyklu mieszanym, przy czym w 80% Warszawa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie będę pisał o cenie za jaką kupiłem ten samochód bo to śmiech na sali. Nie rozumiem innych kierowców, którzy za badziewie potrafią zapłacić dużo więcej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z usterek jakie mnie spotkały podczas 2 letniego użytkowania auta to: - cieknąca pompa wody - zużyta uszczelka miski olejowej - awaria przegubu zewnętrznego - zimne luty skrzynki bezpieczników
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie nie było żadnej poważnej awarii, która unieruchomiłaby samochód. Oby tak dalej:)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 I/SI 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 800 Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
9,0
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 800 Sedan