Samochód z wyższej półki ale nie umywa się do Hondy legend.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niska cena za samochód w sumie luksusowy z wyższej półki. Ładny doskonale wyposarzony ale zawodny i ceny części kosmos. W serwisie hydrauliczny siłownik sprzęgła ( żeliwna tulejka 10cm o średnicy 2cm z cylinderkiem i odpowietrznikiem 1050zł - koszmar.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzenia klamek zewnętrznych. Uszkodzenia zamków (elementy wewnątrzętrzne ). Instalacja elektryczne brak masy powoduje różne dziwne objawy. Radio raz gra a raz nie gra. Otwierasz okno a po chwili nie możesz go zamknąć. Cuda niewidy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Łożyska w przednich kołach wytrzymują 30-40 tys.km. Wymieniłem oba ( KOYO) i po roku huczały tak jak rok wcześniej. Gość w sklepie powiedział że proponuje angielskie w cenie 260zł za sztukę ale kupiłem japońskie po 180zł. Końcówki kierownicze też wytrzymały 1 rok i zaczęły dzwonić.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i Turbo 180KM 132kW
[l/100km]