Silnik
: Mocniejszy od nie jednego benzyniaka 150KM wyprzedzam wszystko przy każdej prędkości i na każdym biegu. Za każdym razem jak go gasze to aż mi smutno że już koniec trasy ;)
5,0
Całokształt
Cudowny samochód z potężnym dieslem to jest to !
Wrażenia
5,0
Silnik
wyprzedzanie to bułka z masłem. 320 Nm powoduje ze nie trzeba wogle redukowac biegow. V-max na niemieckiej autobahnie 210 km/h przy pełnym obciążeniu
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia. Skrzynia bardzo intuicyjna biegi można wrzucaj jednym palcem
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi nie czuć Polskich dróg choć akurat po nich często niejeżdżę. Polecam 16´´ alufelgi
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłoby być lepiej z tyłu ale czujniki parkowania ułatwiają życie
5,0
Ergonomia
Największy atut. Nie znam lepszego samochodu pod tym względem. Ktoś przedemną przyrównując go do Audi był lekko mówiąc zdegustowany. Nie zauważył jednak że to zupełnie inny styl! Tu nie chodzi o kwadratowe nudne proste przyciski i wszystko pod kątem prostym bo tak najłatwiej!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Webasto i 2x climatronik czego chcieć więcej ?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu ciasno z przodu jak w salonie ;)
5,0
Wyciszenie
Cicho nawet jak na diesla. Nawet powyżej 180km/h można rozmawiać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy bardzo ekonomicznej jeździe można zaoszczędzić na drugiego xD. Części nie najdroższe co mnie mile zaskoczyło. Kiepska sieć serwisowa ale to chyba zrozumiałe. Spalanie przy bardzo oszczędnej jeździe zejdzie poniżej 5l ale przy jeździe do jakiej jest stworzony ten silnik BMW ok 6,5 litra
5,0
Stosunek jakość/cena
Wbrew pozorom opłacalny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalona żarówka
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 50 tyś padł intercooler ale to chyba moja wina bo podobno za bardzo go katowałem. Koszt 200 zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTi 131KM 96kW
[l/100km]