Silnik
: czujnik wysokiego ciśnienia szyny cr módl sie żeby nie strzelił
2,0
Całokształt
wygląd 5, awaryjność to mój trzeci samochód i nawet łada 2107 była o niebo lepsza, anglicy i niezawodność nie idą w parze
Wrażenia
3,0
Silnik
Mechanicznie nie do zdarcia, elektronika/ elektryka no coż co jakiś czas coś trzeba wymienić głownie przepływomierz, świece, pompka spryskiwacza.
1,0
Skrzynia biegów
Sprzęgło to już gorsze być nie może, średnio co roku wymieniam pompę i wysprzęglik koszt 2800zł z robocizną raz dwumasa 2600zł + wymiana niepamiętam
3,0
Układ jezdny
przednie sprężyny komplet, klocki tarcze to standard, czujnik abs itd
Komfort
3,0
Widoczność
nie narzekam
4,0
Ergonomia
jak na anglików to i tak dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze szczególnie jak się ma sprawne webasto :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
komfortowo
4,0
Wyciszenie
w tej klasie to minimum
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części drogie a jakość kiepska, drogie są naprawy u mechaników widząc rovera zdzierają ile się da, mogę tylko powiedzieć że w ciagu trzech lat wydałem na części i robociznę około 15000zł według mnie to trochę za dużo
2,0
Stosunek jakość/cena
jeżeli ktoś chce się nauczyć naprawiać samochód to polecam ten model będzie miał dużo okazji do poznania tego auta, po kilku wizytach u mechanika i zostawieniu kilkunastu tysięcy drobne naprawy wykonywałem sam. Jednak jak jeździsz raz na tydzień i średnia roczna ilość kilometrów nie przekracza 10000 to możliwe że warto, ja przejeżdżam około 25000 km do czego ten samochód jak widać nie jest stworzony, lepiej wygląda jak jeździ.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nawet ople są lepsze
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło, zawieszenie, przepływomierz, świece żarowe, klocki, tarcze, czujnik wysokiego ciśnienia, egr, wodziki skrzyni biegów, zamek centralny w ciągu 3 lat i po przebyciu 70000km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDT 115KM 85kW
[l/100km]