Układ elektryczny
: śniedzieją i zamakająkostki elektryczne
4,0
Całokształt
jak na auto tej klasy nie powinno występować tyle usterek tych drobnych, ale i tych poważniejszych. Auto nie jest dopracowane a oryginalne części są drogie, robione jakby w pośpiechu czy na kacu przez ludzi z British Leyland, co tydzień coś w nim dłubię, zamiast \"rozkoszować\" się jego wyglądem jak większość użytkowników. Gdybym się jeszcze raz decydował na ten samochód, to jeszcze raz głęboko bym się zastanowił, co nie znaczy, że bym go nie kupił :) Auto na dużym wypasie, teraz już stosunkowo tanie, podoba się ludziom i co najważniejsze jest tani w kosztach eksploatacji, nie rdzewieje, ma dobry silnik, jest wygodne. Czyli reasumując, jeśli chcecie mieć tanią limuzynę i lubicie przy tym majsterkować to mogę polecić. A najwięcej dowiecie się na www.forum.roverki.eu
Wrażenia
4,0
Silnik
sprawdzona jednostka, praktycznie bezawaryjna,niestety zbyt głośna
5,0
Skrzynia biegów
nigdy nie byłem entuzjastą manualnych skrzyń biegów,ale tu jestem miło zaskoczony, biegi wchodzą leciutko i są dobre przełożenia
4,0
Układ jezdny
wspomaganie zbyt twarde jak na miasto, ale w trasie spisuje się idealnie, na zakrętach super trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
jak na tą wielkość i długość samochodu uważam, że widoczność jest doskonała
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
do ogrzania potrzeba dodatkowego urządzenia (znawcy wiedzą w czym rzecz :)) chodzi mi o sprawne webasto, a klima, no cóż działa z siłą zepsutej lodówki, ale tragedii nie ma
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem wysoki i dobrze się w nim czuję, także za przestrzeń plus
4,0
Wyciszenie
przy prędkościach większych niż 120km/h zaczyna robić się głośno ze względu na głośny silnik i świst wiatru
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na te gabaryty auto pali tyle co nic. Na trasie wychodzi 5 litrów, w mieście litr więcej
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle psują się jakieś duperele, a to jakaś kontrolka się zaświeci, a to kierownica opadnie, a to klapa silnika się nie otwiera, przepali się żarówka, padnie silniczek od nastawów klimatyzacji, nie łączy żarówka i tak w kółko
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniałem już silnik (podobno bezawaryjny, a jednak zdarzyło się, że rąbnął rozrząd) jednak największa lipa to hydraulika sprzęgła
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDT 115KM 85kW
[l/100km]