Silnik
: połamane dźwigienki, koszt naprawy 1200 zł
4,0
Całokształt
mimo poważnej usterki, uważam że to niezły wybór
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyzwoite do rekreacyjnej jazdy
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
trzymanie w zakrętach przy dużych prędkościach bardzo super, pewnie pomagają w tym moje świetne opony uniroyal rainsport
Komfort
4,0
Widoczność
tył słabo ale wspomaga, parktronikiem
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
problemy z wentylatorem, po wystąpieniu tej usterki i wizytach u mechaników okazało się że jest to powszechna dolegliwość w tym modelu. Koszt nowego wentylatora to 2000 zł, a używanych brakuje na rynku
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
średnia w tej klasie
4,0
Wyciszenie
ładnie mruczy przy 150 km/h, ale to w końcu motor BMW
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
podgrzewane fotele, webaso silnika, klimatronic, radio ze sterowaniem w kierownicy, jasne wnętrze, nawigacja fabryczna i wygląd który nieustannie wzbudza podziw osób postronnych i to wszystko za 30 000 zł, chyba trudno o lepszy wybór w tej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie blokująca się regulacja wysokości kolumny kierowniczej,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy przebiegu auta 160 tyś km, połamały się dźwigienki zaworów wydechowych, kupiłem nowe 8 szt po 85 zł które wyprodukowano już po roku 2003 i są one już wzmocnione ( grubsze ścianki ) serwis potwierdził że było wcześnij dużo takich awarii i BMW poprawiło ten element
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDT 115KM 85kW
[l/100km]