auto jest super wyposażone, komóter pokładowy, multifunkcyjna kierownica, skóra, tempomat, automat, 2-strefowa klima, podgrzewane siedzenia, TC, Abs, ESP, airbagi, pirotech. napinacze pasów, eletr. szyberdach, NAVI, TV, radio-casette + zmieniarka CD, podgrzewane siedzenia, elektryczne siedzenia z pamięcią, alufelgi siwiatła przeciwmgłowe. Szkoda, że mój egzemplarz nie ma xeonów!!!! Wygląd auta jest super, ma styl odróżnia się super pozytywnie od masowych wytłaczanek typu: ....
Wrażenia
5,0
Silnik
ma 177 KM, piękny dzwięk i duużo mocy
5,0
Skrzynia biegów
japoński automat, przełożenia zmienia niedoczuwalnie, programy sportowy, ekonomiczny i ziomowy
5,0
Układ jezdny
bardzo sztywne nadwozie, super dobrane do mocy i ciężaru auta, można pokonywać w nim zakręty przy dużych prędkościach bez kołsysania kabity i tego typu ekscesów
Komfort
4,0
Widoczność
ogólie dobrze, widoczność do tyłu mogła by być lepsza
5,0
Ergonomia
jest wszystko tam, gdzie być powinno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
program do szybkiego odparowywania, dwustrefowa klima, oddzielny nawiew w tylnej części kabiny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo,
5,0
Wyciszenie
bardzo cichy, materiały użyte do wyciszenia są najwyższej jakości
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie przy pełnym obciążeniu (klima, radio, światła itp, automat) ok. 9, w mieście 12 na tę moc i pojemność to dobry wynik
5,0
Stosunek jakość/cena
za auta bezwypadkowe z normą Euro 4, w ww opiasnym wyposażeniu, z udokumentowanym przebiegiem i serwisem (książka serwisowa) zapłaciłem ok 10.000 Euro.