Generalnie auto jest wygodne i w miarę niezawodne, doskonale prezentujące się i nie widziałem jeszcze śliczniejszego kokpitu chociaż jest wykonany z tanich materiałów. Nie daj sie skusić na 150 KM wcale ich nie poczujesz ponieważ silnik ma moment obrotowy bardzo wysoko.
Wrażenia
3,0
Silnik
2 litry V6 to pomyłka w tym ciężkim aucie jeśli chcesz cokolwiek wyprzedzić musisz zbić co najmniej dwa biegi w dół. Te 150 KM znalazłem dopiero przy 6tys. obr poniżej jest straszny dół.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
doskonale radzi sobie z koleinami chociaż z dziurami juz mu tak głatko nie idzie (zawieszenie z BMW)
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki boczne zasłaniają widoczność i to znacznie
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w standardzie klimatronic
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie dla wysokich osób chociaż miejsa na nogi jest dużo to w kapeluszu nie pojeździsz ;-)
4,0
Wyciszenie
chociaż coś denerwująco brzęczy pod autem, i nie jest to dolegliwość tylko mojego gdyz już parę razy słyszałem te dżwięki w innych 75´tkach (chyba blachy katalizatora)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
autostrada przy 160kmh -10,6l
autostrada przy 120kmh - 9,5 l
miasto 13-16l! /100km !
jazda mieszana - 13 l
producent rozminął się dość poważnie z żeczywistością
4,0
Stosunek jakość/cena
Autko tanie ale nie w eksploatacji
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
denerwujący "urok" układów elektronicznych odpowiedziałnych za sterowanie centralnym zamkiem. Te typy tak mają. Jeśli nie jesteś nerwowy to nie przeszkadza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 V6 150KM 110kW
[l/100km]