Samochód perfekcyjny. Co prawa nie jest wolny od wad, bo zdarzają się jakieś drobne usterki, ale to jak w każdym samochodzie :) Bardzo pozytywnym zaskoczeniem było zawieszenie, dzięki któremu nie czuć prędkości. Mega atutem tego samochodu jest automatyczna skrzynia biegów. Nie wiem jak manual, ale automat jest doskonale zestrojony z silnikiem. Dzięki długiemu 5 biegowi, przy prędkości 160-170 mamy nieco ponad 2tys obrotów, dzięki czemu poruszamy się ekonomicznie i cicho. Podsumowując - poezja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękny dźwięk widlastej V6 :) Instalacja gazowa co prawda droga, ale coś za coś :)
5,0
Skrzynia biegów
Mega atutem tego samochodu jest automatyczna skrzynia biegów. Nie wiem jak manual, ale automat jest doskonale zestrojony z silnikiem. Dzięki długiemu 5 biegowi, przy prędkości 160-170 mamy nieco ponad 2tys obrotów, dzięki czemu poruszamy się ekonomicznie i cicho.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, może przednie słupki są nieco za szerokie, ale za to bezpieczne ze względu na swoją masywność.
5,0
Ergonomia
OK!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK!
5,0
Wyciszenie
Poezja!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na limuzynę tej klasy - niemieckie samochody mogą się schować.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba najrozsądniejsza propozycja w tym segmencie ze względu na umiarkowaną cenę, a jakość na poziomie Jaguara.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 V6 150KM 110kW
[l/100km]