Nigdy nie zawiódł, równa pewna praca w każdych warunkach
5,0
Skrzynia biegów
Płynna zmiana biegów za każdym razem
5,0
Układ jezdny
Auto jak na taką limuzynę prowadzi się wspaniale w zakrętach, a dziury w jezdni czy progi zwalniające to pestka
5,0
Karoseria
Zero rdzy ani na zewnątrz, ani w podwoziu
Komfort
5,0
Widoczność
Szyby dają wrażenie jazdy akwarium na kołach, wszytko widoczne dookoła
5,0
Ergonomia
Auto jak z lat 80’ i czuć w nim klimat tamtych lat ale jednocześnie współczesny komfort i przyjemność z jazdy przez co pozwala na wyjazdy w długie trasy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa i długo trzyma temperaturę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca zarówno u kierowcy jak i pasażera, a przestrzeń i wygoda siedzeń z tyłu jak prawdziwa limuzyna
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony poza szumem od bagażnika gdzie jest gołą podłoga
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Łatwy w utrzymaniu jak kociak w domu
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto za niewielkie pieniądze, a wykonanie samochodu, cena część jest oszałamiająca jak na to za ile można już kupić takie auto chodź z zadki częściami jest problem bo trzeba ściągać z UK to nie uważam tego za problem patrząc na to jaki to oldschoolowy samochód, coś wyjątkowego na drogach, a nie jakieś odgrzewane 30 razy (kotlety) jak A3 i Golf
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyne awarię w tym aucie jakie mogą się trafić to wyłącznie z winy użytkownika, no chyba że żarowi od zużycia
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 120KM 88kW
[l/100km]