Przeciętna cena, przeciętna jakość. Bez rewelacji. Samochód raczej na pokaz i do jazdy do kościoła w niedzielę niż do codziennej eksploatacji.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje ładnie, jest oszczędny ale też mało elastyczny. Na niskich obrotach słabo się zbiera
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi, dobrze wchodzi w zakręty. Budowa zawieszenia prosta i nieskomplikowana
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Z czujnikami parkowania z tyłu to rewelacja
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, klasyka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja sobie radzi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jadąc w butach z trochę dłuższymi czubami zawadzałem butem wciskając pedały sprzęgła i hamulca o obudowy. Samochód z zewnątrz sprawia wrażenie ogromnego, w rzeczywistości jednak jest przeciętny. Bagażnik w sedanie potężny.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 3 tys obrotów silnik hałasuje, szczególnie na niższych biegach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj zaskoczenie. Przy równej jeździe bez szaleństwa auto spala ok 7,5 l/100 km. Ceny części niskie, szczególnie jeśli chodzi o części używane z rozbieranych anglików
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena giełdowa tego rocznika to ok 15 tys. Myślę, że nie jest tyle wart. W tej cenie można kupić lepszy samochód.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem to auto przez 2 miesiące. Odmówił posłuszeństwa regulator napięcia, wysypały się uchwyty na kubki w konsoli środkowej, padł czujnik ABS, puszczała uszczelka pod deklem zaworów (upocony silnik). Problemy z pilotem w kluczyku i jedną z klamek... Samochód miał udokumentowany przebieg.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, ale nie jeździłem nim długo
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 120KM 88kW
[l/100km]