Inne
: osprzęt silnika, zawieszenie (sworznie wahaczy się szybko wybijają przy czym trzeba wymienić cały wahacz - najtańszy ok 200zł - średnio raz w roku)
2,0
Całokształt
wizualnie zwraca uwagę specyficznym charakterem i lubię na niego spojrzeć ale...R75 to BMW...i tu się zaczynają problemy.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik jest konstrukcją BMW - kultura pracy przeciętna, duże spalanie, probematyczny osprzęt
2,0
Skrzynia biegów
5cio biegowa to za mało, zdecydowanie brakuje 6tki
5,0
Układ jezdny
tutaj bardzo miłe zaskoczenie, dobrze się prowadzi
3,0
Karoseria
wizualnie stylowo ale to znowu BMW, a rdza lubi BMW.
Komfort
3,0
Widoczność
małe szyby - widoczność jest przeciętna
4,0
Ergonomia
może być, aczkolwiek panel klimatyzacji jest specyficzny i nisko umieszczony - trochę za nisko jak na moje biorąc pod uwagę fakt, że radiem można sterować z kierownicy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiew tylny w ogóle nie grzeje :/ - za to wielki minus
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla siedzących z przodu jest w porządku ale z tyłu słabiutko przez małe tylne drzwi i masywne fotele przednie oraz środkowy tunel.
4,0
Wyciszenie
całkiem przyzwoicie, aczkolwiek dźwięk diesla się przenosi do kabiny.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chrysler 300c jest tańszy
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
słabo, zacinające się klamki zewnętrzne i wewnętrzne, przepalające się żarówki, wysprzęglik awaryjny.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
średnio na rok same naprawy pochłaniają 2 tys.zł
już 3 razy trzeba było holować (pasek osprzętu pękł po 2 tys km od wymiany, alternator po 5 tys od regeneracji, wysprzęglik)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTi 131KM 96kW
[l/100km]