Zawieszenie
: Każdy dołeczek jest idealnie tłumiony.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Po raz kolejny napiszę - wystrzegać się manualnych skrzyni! Pedał sprzęgła wpada w podłogę.
4,0
Całokształt
Auto super jako całokształt, natomiast przez ciągle padający wysprzęglik/pompę sprzęgła - NIE POLECAM. Jeżeli już to tylko automat. Żadnych ręcznych skrzyni, jeżeli nie chcecie Państwo zostawić majątku w serwisach. Objawy takie że pedał sprzęgła wpada do podłogi i samochód unieruchomiony. Wtedy to tylko laweta lub holowanie. Nowa pompa sprzęgła kosztuje w granicach 800 PLN, wysprzęglik w granicach 350 PLN + robocizna i robi się 1500 PLN. Doliczając koło dwumasowe które zużyte niszczy wyprzęglik - kolejne 1500 PLN. Auto porządne tylko trzeba mieć dużo pieniążków, chyba że kupi się automat. Ja tak nie zrobiłem i żałuję, bo manuala z przyjemnością sprzedałem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo fajny silnik rodem z Bawarii. Bez zastrzeżeń, mógłby mieć trochę lepszy moment. Wysoka kultura pracy.
1,0
Skrzynia biegów
Fatalny, najgorsza rzecz w tym aucie, bezpośredni powód sprzedaży. Oczywiście nie chodzi o skrzynię biegów a o sprzęgło, a dokładniej układ wysprzęglania.
5,0
Układ jezdny
Idelnie wchodzi w zakręty, super w prowadzeniu.
Komfort
2,0
Widoczność
Z tyłu bardzo kiepsko, zwłaszcza przy przyciemnionych szybach.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, wygodnie.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej, ale nie jest źle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ani pożeracz paliwa, ani super ekonomiczny,
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczą plastiki... denerwujace to.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyny mankament to ciągle padający wysprzęglik, pompa sprzęgła, do tego jest to drogie w naprawie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDT 115KM 85kW
[l/100km]