Auto cudowne, rzadkie na naszych drogach, tzw. rarytas
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest świetny, choć jego moc i moment obrotowy nie jest imponujący. Przymierzam się do chip tuningu
4,0
Skrzynia biegów
Jedynie wsteczny troszkę ciężej wchodzi
5,0
Układ jezdny
Super zestawienie europejskiej techniki z japońską precyzją i niezawodnością
Komfort
4,0
Widoczność
Cudownie preentuje się przednia maska z zaznaczona osią podczas jazdy po oświetlonej gęsto latarniami ulicy.
Na taką długość auta przydałby się czujnik parkowania
5,0
Ergonomia
Klasa
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby szybko parują, nawiew i klima szybko sobie radzą z dymkiem. Satysfakcjonujące nagrzewanie w aucie osiąga się po około 5 km (przy temp. -17 stopni C.)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzeka
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre jak na diesla oczywiście
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzooooooooooo tanie w stosunku do JAKOŚCI!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko eksploatacja
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SDi 105KM 77kW
[l/100km]