Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 600

Dominik, 18 lat temu
Silnik 2.0 Ti Vitesse 200KM 147kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 3 tys. km
Rover 600 2.0 Ti Vitesse 200KM 147kW 1994-2000 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Auto warte swej ceny mimo legend na temat drogich części i usterkowości.Wszystkie usterki jakie miałem wynikały raczej z mojego nad przeciętnego sposobu użytkowania i fatalnego stanu polskich dróg.Wyposażenie wysoko ponad przeciętne tzn ABS klima dwie poduszki el. wszystkie szyby el.podgrzewane lusterka,Halogeny rekompensują drobne usterki których nie da sie uniknąć.Swoim autem robię rocznie 35 tys więc nie jest to mało.
Wrażenia
5,0
Silnik
wszystko w porządku jak dla mnie to piąty bieg najszybszy chyba największy plus tego auta,silnik Hondy 23000 km i nic zasuwa jak nowy,wkurza mnie ze ma tak niskie oborty na biegu jałowym i jak sie nie da więcej gazu przy ruszaniu kierownica dostaje wibracji
3,0
Skrzynia biegów
niestety bieg 3 nie wchodzi tam gdzie powinien tzn kierując lewarek odruchowo w środek trzeba go trochę jeszcze w prawo przechylić inaczej nie wejdzie
4,0
Układ jezdny
dość miękki chyba aż nadto ale wkońcu to limuzyna, jednak prowadzi sie gorzej niż Toyota Carina
Komfort
5,0
Widoczność
z tyłu trochę słabiej ale z przodu świetnie , duże lusterka oraz szyba przednia sprawiają że nic nas nie zaskoczy.
5,0
Ergonomia
jak w Hondzie , wszystko na swoim miejscu, powinienen dać 4,5 za podłokietnik na którym nie można oprzeć łokcia,lecz gdy sie w nim siedzi wszystko otacza lecz nie przytłacza kierowcę
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
auto szybko sie nagrzewa w zimie nawet bardzo, klima chłodzi też w miarę dobrze szkoda tylko że słychać charakterystyczne "kliknięcie" gdy sie włącza
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przdodu bardzo dużo z tyłu bardzo mało to jeden z większych plusów
4,0
Wyciszenie
nawet cicho chyba bardzo dobrze jest wyciszony , powyżej 140 km/h zaczyna wyć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zanim przerobiłem go na gaz palił 9 litrów benzyny przy jeździe 100-160 km/h, po przerobieniu na gaz min to trasa 10 l max miasto 13,5 l średnio 11,5 litra gazu przy dynamicznej jeździe
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dużo za tak niewiele
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujnik od zamykania drzwi - trochę kurzu i sygnalizuje otwarte drzwi, podświetlenie przycisków otwierania szyb non-stop sie palą , przycisk od podgrzewania lusterek nie łączy, takie drobiazgi które działały jak go kupiłem dopiero z czasem coś się zaczęło dziać
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
blacha przy łączeniu tylnego błotnika z zderzakiem rdzewieje jak w każdej Hondzie , układ wydechowy delikatny od jeżdżenia po dziurach rozleciał się, chłodnica od klimy słabo zabezbieczona przed korozją po 9 latach praktycznie do wymiany,z własnej winy wymieniałem przeguby i tu mit o niebotycznie drogich częściach moge obalić bo do lanosa przegub jest droższy tzn kosztuje od 100 zł do 400zł za 230 zł otrzymałem japoński bardzo dobry zameinnik
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Rover 600