Wyje powyżej 4000 obr. włączona klima osłabia go do tego stopnia że trudno pod górę przyspieszać; elestyczność beznadziejna - zaczyna jechac dopiero pow. 4.000 obr. a przez to dużo pali. zanim osiągnie te 4000 obr. wszyscy obok juz dawno odjechali
3,0
Skrzynia biegów
wsteczny się haczy. długość jedynki o dwójki absurdalnie krótka
2,0
Układ jezdny
beznadziejne wytłumienie poprzecznych nierówności, za to zawieszenie bardzo wytrzymałe na polskich drogach.
Komfort
4,0
Widoczność
w deszczu wiecznie zaparowanae szyby
2,0
Ergonomia
kierowca nie jest w stanie zając wygodnej pozycji za absurdalnie ustawioną kierownicą; siedzenie kierowcy nie ma trzymania bocznego - szybki zakręt i londujesz na drzwiach; płyta podłogowa okazuje się krótka przy calkiem dużych gabarytach zewnętrznych; efekt - kierowcy ze wzrostem ok. 180 cm nawet przy maksymalnie odsuniętym fotelu będą operwowac sprzęgłem i hamulcem powykrzywianymi nogami w kostkach
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nadmch na nogi praktycznie nie istnieje
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylko pasażer z przodu czuje się komfortowo; z tyłu brakuje miejsca na kolana
3,0
Wyciszenie
pow. 100 km/h i 4.000 obr. starsznie głośno; szum powietrza, opoony,wycie silnika - koszmar
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
standardowo, wypije tyle co każdy samochód starej konstrukcji.
3,0
Stosunek jakość/cena
co nie cena to nie jakość, o czym tu dyskutowac
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raczej się nie psuje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Si 131KM 96kW
[l/100km]