Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 600

Jacek as. Animusz, 18 lat temu
Silnik 2.0 Si 131KM 96kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 93 tys. km
Rover 600 2.0 Si 131KM 96kW 1993-2000 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jestem zadowolony na 4 +, w skali do 5. Wyróznia się z tłumu i zwraca uwagę, wygląda na dużo droższy itp. ( fakt, że mam dosłownie full opcję ) Podobne auta niemieckie tej klasy chowają się przy nim... ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik świetny - przy moim przebiegu zero zurzycia, pali od ręki przy -20 stopniach !!! Elastycznośc zaskakująca jak na wysokoobrotówkę Hondy ! Jedynie chyba ciągle mam za niskie obroty, bo na luzie nie powinien się tak trzaść jak diesel...
3,0
Skrzynia biegów
Jak jest w miarę zimno i auto zimne, to ciężko chodzą, widać "ten typ tak ma"...ale mnie to denerwuje. Wsteczy czasami nie chce od razu wejść.
3,0
Układ jezdny
Plus za trwałość, natomiast zdziwiła mnie dość niska kultura resorowania - skacze na którkich wybojach i głośno pracuje zawieszenie ( jak ta tą klase auta, bo podobnie miałem w Oplu Astrze Classic...), natomiast na dłuższych nierównościach, przy szybszej jeździe - zachowanie b. dobre !
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam żadnych zastrzeżeń, ja go wyczuwam bez problemu.
4,0
Ergonomia
Jak na limuzynę bez zarzutu, wszystko na swoim miejscu, siedzenia w skórze - dzielone i składane !!! + ;) Drażnią słabo dostępne pokrętła regulacji siedzeń - nie wchodzi ręka dobrze między fotel, a drzwi. Nie za dobre równierz - brak automatycznego otwierania ( przy dłużyszm naciśnięciu ) szyberdachu i szyb, trzeba trzymać do końca...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje mi tu odpowiedzi "b. dobra", bo nie jest doskonała. Szyby z tyłu przy dużej wilgoci, deszczu i 2-3 osobach na pokładzie, trudno odparować nawet z klimą. Grzeje dobrze i szybko, klima też ok, szkoda, że nie było dostępnych z climatronikiem :-/
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu b. dobra, z tyłu, jak na tak długi samochód i na ta klasę - mało - ocena "3" góra.
4,0
Wyciszenie
Bez zarzutu - przyjemnie słychać typowy silnik Hondy ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu przyznaje najwyższą ocenę !!! Rewelacja - 2.0 131 KM, a po Warszawie (!) pali w zime ( 0 do - 20 ) i dużo krótkich jazd ok. 10.5 L/100 km. Lato ok. 10 z klimą!
5,0
Stosunek jakość/cena
REWELACJA - za te pieniądze, jak się znajdzie dobry, nie wysłużony i bity egzemplarz, to nie widze lepszego wyboru !!!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wiem czemu, ale trochę musiałem przy nim porobić właśnie drobiazgów: - w ogóle nie grzejąca tylna szyba ( 2 paski, na 16 grzało...) - tylny, trzeci stop odklejony, podłamany - 3 razy spadała z prowadnicy przednia szyba pasażera ( 3 x 70 pln ) :-/ ! - rolka w szybie kierowcy pęknięta = wymiana mechanizmu ( krzyżaka ) z silniczkiem - kontrolka poduszki powietrznej ( błąd komputera ), bo nawet w 2 ASO strwierdzili, że nie był "bity" - włącznik i wyłącznik ogrzewanych lusterek, najpierw nie kontaktował, a teraz w ogóle nie działa I ogólnie tego typu podobne drobiazgi, nie wiem skąd to się bierze, może angielskie, a nie japońskie wykonanie...???
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W tej kwestii dosłownie zero usterek !

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Si 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Rover 600