Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 600

Marcin, 16 lat temu
Silnik 2.0 Si 131KM 96kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 330 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Rover 600 2.0 Si 131KM 96kW 1993-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Robię 50tys. rocznie , leję FULL Mineral i w zasadzie już wielokrotnie spodziewałem się że nastąpi moment, w którym samochód powie dość szukaj innego, a tu NIC. Następny będzie Accord kombi. Rover 75 to już nie honda ;((
5,0
Całokształt
Jak ci się nie znudzi to nie ma powodów dla których miałbyś go sprzedać. Chyba że potrzebujesz KOMBI.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie do zdarcia. Lubi wysokie obroty. Do sprawnego przyspieszenia minimum 3tys.
4,0
Skrzynia biegów
Automat starej generacji 4 biegi, wyczuwalne przełączanie. Często korzystam z trybu Sport. 131kM trochę przymało na automat.
4,0
Układ jezdny
Dość dobrze. Komfort resorowania porównywalny z Mondeo I i II generacji, słabszy niż w Focusie, lub Oktavii II. Części tanie pasują od Accorda. Wahacz kompletny 125zł. Obecnie od ostatniej wymiany zrobiłem 100tys.km i jest dalej OK.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Kierownica regulowana tylko w pionie, brak regulacji "czasówki" wycieraczek, brak regulacji lędźwiowej w fotelu kierowcy, nie podświetlany włącznik "awaryjnych" na desce rozdzielczej. Dość "orginalnie" wkomponowane włączniki elektrycznych szyb - na tunelu środkowym koło ręcznego. Można się przyzwyczaić pod warunkiem że nie jeździ się innym samochodem wtedy za każdym razem próbuje w nieodpowiednim miejscu. Teraz plusy: Elektrycznie podnoszony i opuszczany fotel kierowcy, PODGRZEWANE LUSTERKA, w zasadzie wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
U mnie nagrzewa się dopiero po 3-5 minutach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tyłu mniej miejsca niż w mazdzie 323F ( na oko z 10cm)
3,0
Wyciszenie
No cóż jest dość głośny, szczególnie powyżej 4000 obr. Do 150km/h jeszcze OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na benzynie średnio 9l/100km 170tys. km Na LPG 10.5-12l/100km 100tys km Na CNG 7,5-10 m3/100km 60 tys km
5,0
Stosunek jakość/cena
Za połowę ceny Hondy Accord otrzymujesz jej kopię z lepszym wypasem. (WSZYSTKIE części eksploatacyjne pochodzą od hondy)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 200 tys. wymieniłem kopułkę aparatu zapłonowego, po 300tys. spaliła się cewka aparatu zapłonowego ( 80zł) Poza tym dwa razy robiłem zawieszenie przód, dwa razy wymieniałem klocki i tarcze przód i tył same klocki, kompletny wydech dwa tłumiki (300zł). Amortyzatory mają jeszcze powyżej 75% sprawności. O przepalonych żarówkach pisać nie będę:)))
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Si 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Rover 600