silnik mimo że troche głosny przy predkościach powyżej 150km/h to poza tym super; przy ponad 300 000km nie bierze oleju, lekko spocone jedynie turbo ale dolewac nic nie musze od wymiany do wymiany, Silnik na zwykłej pompie firmy VP BOSCH jak w większości 2 litrówek(Ford, BMW, OPEL) do tej pory wymianiłem to co opisuja fora czyli: przepływomierz- (wkład BOSCH ten sam co w astra 2 jedynie obudowa inna), , naprawa pompy BOSCH -kozt 500zł, nie regenerować jakby co jak polecają zakłady, w tej pompie przy 200tys wysiada jeden z oporników elektroniki,o godzinie pompa naprawiona. Zawieszenie nie srawia żadnych problemów mimo ciezkiej eksploatacji, brak problemów z rdzą, zawieszenie jak w Civic, silnik jest Rovera- tsra sprawdzona jeszcze w terenówkach jednostka która przeszła jedynie modyfikacje, a nie jak piszą czesto laicy, że niby od hondy, Słaba widoczność prze tylna szybe, ale super lusterka boczne ułatwija parkowanie oraz jazdę - praktycznie brak martwych punktów, Jako serwis polecam Nowe miasto nad Wartą. Spalanie w trasie wyjazd w góry średnio 5l.100km. W mieście do 7,5 przy ciężkiej nodze. zima do max 8 l/100km. Mogło by byc lepiej.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik mimo że troche głosny przy predkościach powyżej 150km/h, super przy ponad 300 000km nie bierze oleju, lekko spocone jedynie turbo ale dolewac nic niem usze od wymiany do wymiany,
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima długo sie nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca z tyłu, wygodne fotele z 75
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]