Przeniesienie napędu
: Jesli jestes zwolenikiem elegancji oraz zaciecia sportowego ta wersja cie zadowoli
5,0
Całokształt
Moze konkurowac z autami japonskimi jesli chodzi o nie zawodnosc oraz z tymi o klase wysza jesli chodzi o wnetrze poniewaz auta w tej samej klasie sa ponure i zimne w srodku w tym aucie prawie jak w domku
Wrażenia
5,0
Silnik
W tej wersji silnika nie trzeba dmuchac w przednia szybe zeby kogos wyprzedzic :)
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobre przełożenie nie brakuje mocy na kazdym biegu
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma sie na zakretech i radzi sobie z naszymi drogami a to cos znacznie wiecej niz tor testowy :)
Komfort
4,0
Widoczność
trzeba sie przyzwyczajic podczas cofania , ma sie złudzenie ze tyl jest duzo szerszy
5,0
Ergonomia
duzy plus
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobre szybko sie nagrzewa oraz schladza nawt przy wylonczonej klimie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w cztery osoby podruzujemy dosc znosnie , osoby powyzej 195 cm wzrostu moga miec problem z miejsce na nogi nad gława wystarczajaca przerwa zarowno stył i sprzodu
4,0
Wyciszenie
nic dodac nic ujac auto ma zaciecie sportowe wiec przyjemnie jest posłuchac na znacznie wyszych obrotach silniczka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy tej mocy saplanie w tym aucie to dobre osiagniecie bije rywali
5,0
Stosunek jakość/cena
duzy plus ciezko jest kupic takie auto za nie wielkie pieniadze na wypasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wykonczenie wnentrza :) mała limuzynka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
teraz musze wymienic po tylu latach pompke paliwa ktora znajduje sie w baku koszt 70 zł :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 117KM 86kW
[l/100km]