Silnik dobry, największy "kop" przy większych obrotach - ok. 5000 rpm. Elastyczność przeciętna - konieczna redukcja na niższe biegi.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów nie jest najmocniejszym punktem tego samochodu. Ciężko wchodza niektóre przełozenia - największy problem ze wstecznym.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre zawieszenie, trzyma na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu (sedan)
3,0
Ergonomia
Niestety nic większego nie da rady wmieścić do tego samochodu (sedan). Małe otwory drzwiowe i bagażnika. Mimo, że bagażnik jest dość duży, większe rzeczy nie wejda poprzez mały otwór.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko się nagrzewa. Moze troche mało wydajna klimatyzacja, mimo regularnych przeglądów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nie jest źle. Z tyłu trochę mało miejsca.
3,0
Wyciszenie
Niestety dosyć glośno. Słabe wyciszenie silnika. Przy dużych prędkościach naprawdę daje się odczuć. Dla mnie max. prędkość, przy której można jeszcze komfortowo jechać to max. 140.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest najgorzej. Z silnikiem 1.8 w mieście troche ponad 9 ltr w trasie 6,5.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rozmaite żarówki, w ogóle drobne problemy związane z elektryką. Wycieki oleju z silnika - prawdopodobnie wina poprzednich uzytkowników (prawdopodobnie od nowości wkręcali go na wysokie obroty i jeżdzili na vmax.) Nie miał czasu na dotarcie. Problemy z porannym zapalaniem gdy był parkowany pod chmurką i jest wilgotno (jesień, zima) . Teraz gdy jest garażowany nie ma najmniejszych problemów. Problemy z zapalaniem gdy silnik jest gorący.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory tylko katalizator szlag trafił mimo małego przebiegu - 30 tys. Znowu "przysłużyli" się do tego poprzedni użytkownicy lejąc prawdopodobnie jakąś podłą quasi-benzynę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 117KM 86kW
[l/100km]