Silnik
: Ekonomiczny a zarazem dynamiczny i elastyczny.
4,0
Całokształt
Bardzo ładne i dynamiczne auto z dużą elastycznością silnika. Ładnie się prezentuje na drodze i wyróżnia z tłumu pospolitych samochodów. Ceny części są jeszcze do przyjęcia, szkoda tylko że gdzie chciałem je kupić niczego nie mieli na miejscu (części zawsze szukam w kilku sklepach w mieście 80tys. mieszkańców pod aglomeracją śląską), wszystko trzeba zamawiać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra elastyczność i dynamika.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam z nią najmniejszych problemów. Biegi bardzo ładnie wskakują.
5,0
Układ jezdny
Auto ładnie się prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak w każdym aucie, na początku trzeba się przyzwyczaić do gabarytów samochodu zwłaszcza podczas cofania.
4,0
Ergonomia
brak zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeciętna wentylacja. Ogrzewanie ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżeli z przodu usiądzie się wygodnie to z tyłu praktycznie nie ma miejsca. Autko raczej dla dwóch osób. Z tyłu jest za ciasno.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120km/h silnik wraz ze wzrostem prędkości za bardzo słychać we wnętrzu pojazdu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lepiej niż myślałem
Benzyna średniio- 8L na 100km
Gaz średnio- 10/10.5L na 100km
Dodam że jeżdżę dynamicznie i nie waham się przed wciśnięciem pedału gazu do końca.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie tylko ten samochód !!!
Z moim wyposażeniem:
klima, elektr. lusterka, skóra, centralny zamek z pilota, oryginalny autoalarm, elektr. 4 szyby, regulacja kierownicy, ładne alufelfi 15\", poduszki i inne bajery.
W tej cenie mógłbym kupić:
Opel Vectra B, Opel Astra G, VW Polo, VW Passat B5 r.97, VW golfa III.
Oczywiście ze słabszym wyposażeniem niż mój Rover i napewno nie roczniki 2001.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od wczoraj zaświeciła mi się kontrolka z SRS dlatego tu jestem.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie o niczym takim mi nie wiadomo.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 117KM 86kW
[l/100km]