Inne
: Wyposażenie - 4 x PP, 4 X ESz, ABS, klimatronik, CZ, IM, AF, białe zegary z pomarańczowym podświetleniem, wygodne fotele, ogólnie fajny wygląd.
5,0
Całokształt
Fajny samochód!
Wrażenia
5,0
Silnik
Trochę za głośny przy wyższych prędkościach, ale z takimi rzadko jeżdżę, więc można się przyzwyczaić.
5,0
Skrzynia biegów
Fajnie wchodzą biegi, z takim lekkim oporem - to mi się podoba. Czasem wsteczny trzeba wrzucać na dwa razy - to chyba wina synchronizatora.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak po sznurku.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko czwórka, bo w prawy słupek środkowy w połączeniu z zagłówkiem fotela czasem uniemożliwiają dobrą obserwację.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, no może oprócz przycisków sterowania szybami na tunelu środkowym.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tylko czwórka - brak kanałów nawiewu na tył auta (w serii 400 były, a w 45 nie ma, hmmm). Mam wrażenie, że dmuchawa słabo dmucha na przednią szybę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Nie jeżdżę na tylnej kanapie, więc nie jest mi ciasno.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej - przy wyższej prędkości oprócz hałasu silnika denerwuje szum powietrza opływającego lusterka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części przystępne, mechanik, u którego coś tam naprawiałem ze mnie nie zdzierał. Jeżdżę głównie na LPG i zużycie w mieście oscyluje koło 11 - 12 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupując go może troszkę przepłaciłem (2003 rocznik, cena 15.400 zł), ale jak patrzę na ceny dziś, na wyposażenie i na brak usterkowości, to jest w sumie OK!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamarzający silniczek wycieraczek, odrywająca się wykładzina w bagażniku, dziwnie działający zamek w tylnych prawych drzwiach.