Silnik można małymi pieniędzmi ożywić podnosząc moc do 154/155KM chipem oraz wymianą wtrysków na Wtryski SDI 200BAR nie podnosząc przy tym spalania.Mapy Mafless i cieszymy się jazdą bez przepływomierza.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wytrzymały.Raczej nie jest podatny na uszkodzenia uszczelki pod głowicą.Podatny na tuning małymi kosztami.
2,0
Skrzynia biegów
Źle pracująca skrzynia biegów najbardziej wsteczny bieg.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie masakra w zimie.Webasto tylko może pomóc lub podgrzewane fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Opel Astra z 1992 roku jest lepiej wyciszony niż Roverki 45.Szumy powietrza przy jeździe powyżej 100km.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częsta przypadłość to przepływomierz oraz wycieki oleju z przewodów chłodnicy oleju.Niski koszt wymiany.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 101KM 74kW
[l/100km]