Układ elektryczny
: Kontrolka ars mimo ingerencji elektryka nie chce zgasnąć
3,0
Całokształt
Samochód jest bardzo wygodny, dostępność części też jest na niezłym poziomie. Ale awaryjnosc tego samochodu to jest tragedia. Średnio raz w miesiącu oddaję samochód do warsztatu. Już drugi raz od kiedy mam ten samochód pękła uszczelka pod głowicą.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik jest całkiem dynamiczny, ale jakość wykonania pozostawia bardzo dużo do życzenia. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na historię napraw, najlepiej żeby miał wymienioną uszczelkę pod głowicą.
4,0
Skrzynia biegów
Nie zgrzyta, nie trzeszczy, ale macha się dźwignią jak by to była miska z budyniem
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowe zawieszenie jeśli ktoś nie lubi szybko jeździć. Jest bardzo miękki, co daje dużo przyjemności podczas dłuższej podróży.
5,0
Karoseria
Auto jest z 2001 roku, a nie ma na nim ani śladu rdzy. Bardzo dobrze wykonana blacharka.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Fotele są bardzo wygodne, a panel (taki jak w Hondzie Civic), jest dobrze zaprojektowany, nie trzeba skupiać wzroku na tym co chcemy kliknąć, bo wszystko jest pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo łatwo przepala się rezystor dmuchawy, ale za to klimatyzacja działa jakby była nowiutka
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dużo miejsca, za to z tyłu najlepiej siadać w dwie osoby, przy trzech już może być niekomfortowo
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120km/h ciężko słuchać muzyki, jest dosyć głośno w samochodzie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są tanie, ale auto jest bardzo awaryjne, więc częste wizyty w warsztacie są pewne
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest bardzo ładnie zaprojektowane, jest super wygodne. Ceny aut nie są zbyt wygórowane, ale jakość silnika to jest tragedia
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwilę jakaś mała pierdoła
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba uważać na uszczelkę pod głowicą
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 117KM 86kW
[l/100km]