Silnik ok, nic nie zawodzi. Na poczatku wymieniłem pasek rozrządu i tyle. Bardzo elastyczny - ruszanie nawet z trójki.
3,0
Skrzynia biegów
Słaba, biegi nie wchodza płynnie, szczególnie wsteczny zaraz po uruchomieniu silnika nie chce wskoczyć.
3,0
Układ jezdny
Całkiem nieźle, 2 razy musiałem remontować tył - ale to raczej przez dziurawe drogi. Przód - wymiana amortyzatorów - zużyte, plus wahacze.
Gdy był w pełni sprawny komfort jazdy oceniam na dobry.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo się nagrzewa w zimie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa ok, można znaleźć tańsze zamienniki ale poziom cen części i tak duży.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od samego poczatku bardzo dużo usterek: spryskiwacze szyby przedniej, zamki drzwi, hamulec ręczny.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Duża liczba , także powtarzających się, awarii: pękający pasek klinowy z powodu blokującego się napinacza, chłodnica, rozrusznik, zawieszenie, rozsczelniona turbina, konieczne było usuięcie immobilizera i centralnego zamka z powodu awarii - nowych nie opłacało się montować - pilot odmawiał posłuszeństwa i nie można było otworzyć ani uruchomić auta. Słaba blacha - mocno koroduje. Katalizator. Słabe sprzęgło - również wymieniane.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Di 105KM 77kW
[l/100km]