Karoseria
: Rdza, rdza, rdza, wszędzie, nadwodzie i podwozie.
Układ elektryczny
: Klimatyzacja lubi szwankować.
Układ hamulcowy
: Zapowietrzanie układu hamulcowego.
3,0
Całokształt
Jestem użytkownikem zuko123456. Tylko nie wiem jak poprawić poprzednią opinię.
Niezłe oszczędne auto. Jednak małe w środku. Jak dla dwojga może być. Fotele mogłyby być wygodniejsze. Bagażnik robi wrażenie. W poprzedniej opini napisałem \"zakup życia\", teraz, po sprzedaży, muszę napisać SPRZEDAŻ ŻYCIA!!! To nie jest auto na krótko. Auto sprzedawałem od października do końca czerwca!!!! Dokładając w nie 4 tys. (łączny koszt rejestracji, części i oleji - silnik, skrzynia) musiałem zejść z ceny początkowej 4 tys. WSZYSTKO PRZEZ TĄ RDZĘ i małą popularność marki. Jednak koszty zakupu tak oszczędnego i bogato wyposażonego auta są śmieszne. Dlatego jak je kupujesz zastanów się czy zamierzasz się z nim żenić. W tym związku trudno o rozwód i w dodatku zawsze będzie w plecy (tylko alimentów nie płacisz:)) Jednak nie kupiłbym jeszcze raz tego auta ze względu na trudności w zbyciu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo przyjermny silniczek. Jednak trzeba \"rozkręcić\" turbinę aby pojeździć. Poniżej 1800obr/min. straszny muł. Turbinka nadrabia. Jednak przy szybkim ruszaniu na skrzyżowaniu, tak żeby przelecieć szybko bez kolizji, można się zdziwić. W trasie jest ok. Można poszaleć i zadziwić niejednego. Jednak taka jezada wymaga wachlowania drążkiem zmiany biegów.
3,0
Skrzynia biegów
Jedynka - źle zestrojona, ciężko ruszyć szybko i płynnie;
Dwójka - ok, ale ciuty za krótka,
Trójka, czwórka - ok
Piątka - ok, ale przypadałaby się szósta
4,0
Układ jezdny
Nieźle się trzma jezdni i wiele wybacza. Miałem \"przygodę\" polegającą na tym, że zapomniałem (pijąc spokojnie napój energetyczny, w czasie nocnej trasy) o tym, iż na pewnym zakręcie jest ograniczenie do 40, a u mnie 120. Było ciężko, ale pojazd wybaczył nawet ostre hamowanie w zakręcie. Nie zarzuciło tylem, nie wypadłem z drogi. Zabujało karoserją i pojechałem dalej. Jednak kolegi 406-stka ten zakręt przejechała przy 130 nawet się za bardzo przechylając.
Porównując do Hondy poprzedniej to niebo a ziemia na korzyść Rovera.
Komfort
4,0
Widoczność
W każdym kierunku ok, ale przez tylną szybę nie widać końca klapy.
W czasie szybkiego pokonywania zakrętów (z ich ścinaniem) przeszkadzają przednie słupki i trzeba się wychylać. Można wywnioskować, że ten samochód nie jest do szybkiego pokonywania zakrętów.
3,0
Ergonomia
Dobrze rozmieszczone są tylko wajhy od kierunkowskazów i wycieraczek. Po resztę trzeba sięgać.
Rozmieszczenie przełączników od opuszczania i podnoszenia szyb - MASAKRA. Rozplanowywał to chyba jakiś niespełna rozumu. Przełączniki od szyb z prawej strony i lewy tył są przed dźwignią od hamulca ręcznego a od szyby kierowcy - na drzwiach kierowcy. TRZEBA SIĘ PRZYZWYCZAIĆ.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak jak u użytkownika zuko123456.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 2 małych dzeci. Bez nich nie narzekałem. Jak wstawiłem 2 foteliki zaczął się koszmar. Mam 192cm, fotel odsuwam do końca a tam moje dziecko i w trasie co chwila czuje kopa w plecy. Żona też fotela nie odsunie bo za nią 2 dziecko... Z tyłu podróżują wygodnie tylko dzieci w fotelikach.
3,0
Wyciszenie
Do 100km/h przy płynnej jeździe ok. Szybciej - szok i dramat. trzeba uważać na stan uszczelek w drzwiach. Hałas jest też z silnika i skrzyni biegów. Przy przyśpieszniu to samo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Szkoda, że nie wszystkie są tak ekonomiczne. Spalanie jak u użytkownika zuko123456
5,0
Stosunek jakość/cena
Uwzględniając tylko cenę zakupu do produktu, to moim zdaniem rewelacja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Urwana klamka, poprzepalane żarówki deski rozdzielczej, czujnik temp. oleju - klima nie działała.