Przeniesienie napędu
: Mocny silnik , dobrze się wkręca i można przy odrobinie umiejętności trochę się pobawić ale kosztem mega spalania.Przy delikatnej nodze jest przyzwoicie.Duży bagażnik to też plus.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: drogie i złej jakości części
Przeniesienie napędu
: rozrząd , sprzęgło i wymiana uszczelki pod głowicą - koszmarnie drogie i mało kto to umie zrobić
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
seria K - zadziwiająco dobry, elastyczny , mocny - lubi wysokie obroty - fajny dźwięk.
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
dobry kompromis między wygodą i bardzo dobrym wchodzeniem z dużymi szybkościami w poważne zakręty - niestety drogie i często się psuje na polskim poligonie
Komfort
2,0
Widoczność
do tyłu - fatalna , wysoki kufer i malutka szyba tylna , wygląda fajnie ale kretyn to wymyślił
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie - rewelacja , zimą bardzo szybko się nagrzewa i generalnie nie ma w tym usterek
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
fatalna pozycja dla kierowcy, prawa noga obija się o kant konsoli środkowej - niewygodny fotel na dłuższe trasy
2,0
Wyciszenie
głośny i to bardzo
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważne usterki to najczęściej wyciek oleju do płynu chłodniczego lub odwrotnie - tzw \"capucino maszyn\"
remont głowicy i sporo wydatków - 2 razy więcej niż w innych autach
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Si 113KM 83kW
[l/100km]