Zawieszenie
: pewna kontrola nad autem, przy duzych prędkościach miekko i wygodnie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: korozja w tylnym nadkolu
Zawieszenie
: tzw. poduchy w tylnym zawieszeniu do wymiany po 140tys km
Układ elektryczny
: panel sterujący elektrycznymi szybami lubi szwankować
4,0
Całokształt
Jestem zadowolony - nie zmienię auta na inne póki moje nie umrze śmiercią naturalną
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobre osiągi. Silnik lubi wysokie obroty, elastyczny - spokojnie można po hamowaniu do 30km/h zostawić na 4biegu i spokojnie przyspieszać. Agresywny ton silnika przy przyspieszaniu może się podobać.
4,0
Skrzynia biegów
zdecydowanie za długie ruchy drążkiem przy zmianie biegu
5,0
Układ jezdny
świetnie trzyma w zakrętach, miękko i wygodnie
Komfort
5,0
Widoczność
ze szystkich stron bardzo dobra widoczość
5,0
Ergonomia
fotele prawidłowe, na długich trasach nie męczą się nogi, plecy nie bolą - jest prawidłowo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzanie szybkie, wentylacja prawidłowa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tej wielkości auto bardzo dobrze wnętrza - wydaje się większe od środka :)
3,0
Wyciszenie
mogło być lepiej - silnik trochę za głośny, także przy dużych prędkościach wyciszenie kabiny mogło być lepsze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczna jazda 8l-8,5l/100km w mieście - dobry wynik
5,0
Stosunek jakość/cena
cena zakupu to np. opel astra I, fiat punto, skoda felicja - rover to auto z wyższej półki, ma bardzo bogate wyposażenie, świetnie się spisuje, jest obszerne, wygodne, dobre osiągi - lepsze pod każdym względem