jak na 1.6 to nieźle. Lubi wysokie obroty, nawet to 7 tys. go kręcę. Co prawda musiałem wymienić głowice itp. ale to kwestia gigantycznego przebiegu na gazie (120tys. na II generacji) i mojego niedopatrzenia. W każdym razie na światłach bez kompleksów :)
3,0
Skrzynia biegów
u mnie jedynka i wsteczny czasem nie chcą wejść, ale to chyba taka przypadłość... Reszta OK.
3,0
Układ jezdny
w sumie raczej miękko, komfortowo i to mi pasuje :) Na zakrętach nie jest to bolid ;)
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu OK :) Zajebiste duże lusterka boczne. Do tyłu kiepsko, szczególnie przy parkowaniu, przez rok go jeszcze nie wyczułem do końca.... SEDAN 4D
4,0
Ergonomia
Jeżdżę głównie sam, ew. z żoną i psem :) Miejsca dużo, bagażnik mimo LPG bardzo pojemny (470L normalnie).Regulacja odcinka lędźwiowego, na trasie czasem można sobie pokombinować jak plecki bolą :) Brakuje uchwytu na napoje, ale schowek w podłokietniku jest OK. Elektryka w 4oknach, el. lusterka. Wiadomo - zawsze można lepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak dla mnie rewelacja. Nawet w bardzo trudnych warunkach zero parowania szyb po 5 minutach. Klima OK, a grzanie takie że trzeba wyłączać :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie OK. Z tyłu może trochę trudniej, ale nie jest to przecież limuzyna klasy wyższej ;)
3,0
Wyciszenie
mam tłumik środkowy do zrobienia, więc może to dlatego :) Ale pow. 120km/h zaczynają się świstania powietrza, na szczęście nie zwiększają się jakoś specjalnie (jechałem nim licznikowe 200 w Niemczech).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie OK, leje i jeżdżę, nie wnikam specjalnie. Z naprawami to nie wiem bo po za akcją z silnikiem (głowica) nie odwiedzam :) Żarówki wymieniam sam ;-) Na trasie ok. 8l LPG przy 90, autostrada przy 140+ to 11-12l LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Si 111KM 82kW
[l/100km]