Silnik
: jest bardziej dynamiczny niż mój poprzedni sportowy wóz - honda prelude 2.0 EX 91r
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: uszczelka pod głowicą
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
śmiga; poprzednią moją sportową preludkę schrupałbym.
lpg 6000/min.
1 - 50 km/h
2- 100 km/h
jechałem 190 ale jeszcze było sporo luzu... oceniam na 200 na mur a pewnie i więcej
na trasie wyprzedzanie to czysta... przyjemność
z redukcją kopie, bez redukcji płynie...
4,0
Skrzynia biegów
1 i wsteczny na zimnym silniku nie wchodzą za pierwszym razem - przyzwyczaiłem się
4,0
Układ jezdny
nie najlepiej wybiera dziury - ale to chyba wina amortyzatorów które mógłbym już zdaje się wymienić...
drogi trzyma się prawie tak dobrze jak Honda Prelude III
Komfort
4,0
Widoczność
cofanie to problem, chociaż... przyzwycziłem się.
4,0
Ergonomia
brak uchwytu na napoje
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
paruje przednia szyba - bez klimy nie do ujechania, z klimą włączaną na około minutę alles gut.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
głośny - nie wiem czy to wina wyciszenia - czy tłumika środkowego, który mam do wymiany - poobijany - bo poprzedni właściciel - chociaż zamontował BOSALA to zamiast krzywego - założyli mu prosty !!! w efekcie "obniżając" samochód o kilkanaście centymetrów co zaowocowało tym że bęcnął nie raz pewnie tłumikiem - i wymieniony tłumik jest do wymiany !!! (ale chyba temu zawdzięczam, że mam dobry i niedrogi samochód...)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po zamontowaniu lpg (sekwencja) dobrze
wcześniej przeciętnie - ale to z winy cez benzyny...
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelacja - mimo wad które opisałem - rewelacja. Prawdziwa przyjemność z jazdy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
popielniczka przestała się podświetlać
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod głowicą - poza tym ok
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Si 111KM 82kW
[l/100km]