Ogólnie jak na autko które nowe kosztowało 60000 zł to lux, części do silnika 1,4 bez problemu bo to silnik co był w poldku, a reszta z 414 to honda civic w 85 %.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracuje kulturalnie, zbiera się od wysokich obrotów ale ogólnie spoko.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi dobrze zsynchronizowane do mocy i prędkości.
3,0
Układ jezdny
Auto raczej rodzinne:-) Zawieszenie z tyłu niezależne!! Bardzo dobre na polskie drogi, lecz do szybkiej jazdy w zakręty odpada
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Jak na nowy model od 95 postarali się, napewno łądniejszy od civica..
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo się ogrzewa..
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mała limuzynka.
3,0
Wyciszenie
Jak na silnik wysokoobrotowy to dość dobrze, zawieszenie raczej nie puka i stuka w srodku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na 105 koni prawie to spalanie imponujące, lecz spokojna jazda musi być, silnik ma tendencje że jak jest servisowany i nic nie przecieka i uszczelki dobre są to spala dobrze.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak jeździsz rodzinnie i uzupełniasz płyny bedzie chodzić bez usterek, lecz jak o każdy silnik trzeba dbać. Miałem Bravo 1,4 to nie ma porównania. Rover o 100% lepszy w tej samej cenie..
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Centralny raz mi się uszkodził .
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przeważnie pada uszczelka pod głowicą, przegrzewa się czasami, silnik z aluminium, głowica po przegrzaniu uszczelki mnie się jak papier i do prostowania. Trudny do zablokowania rozrząd wiec tylko mechanik z dobrymi kluczami da rade. a poza tym klucze typu 11,15,16 i inne zwydziwiałe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW
[l/100km]