Układ elektryczny
: problemy z zapłonem, seryjnym immobilizerem
2,0
Całokształt
Auto dość komfortowe, aczkolwiek trochę głośne wewnątrz; za to bardzo awaryjne, może to kwestia felernego egzemplarza ale nie polecam tego samochodu nikomu.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Przy 140 km/h nie da się normalnie rozmawiać wewnątrz auta.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas się psują jakieś pierdoły: elektryczne szyby, klima, centralny zamek, wskaźnik paliwa potrafi mieć rozbieżność rzędu prawie 1/4 baku w zależności od tego w którą stronę się skręca właśnie...
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z silnikiem cały czas są problemy, odpala kiedy mu się podoba. Układ zapłonowy do bani, musiałem przełożyć cewkę zapłonową w okolice podszybia bo gdy wjechałem w głębszą kałużę auto gasło. W wilgotne dni w ogóle nie odpalało pomimo wymiany całego układu zapłonowego, to już 4 cewka zapłonowa, narazie jakoś jeździ ale nie wiadomo jak długo. Pewnego razu padł termostat i zaczęły się jaja bo auto zaczęło się gotować po wymianie na nowy, póki co stoi u mechanika...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW
[l/100km]