Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 400 II Sedan

Adamczyk20051@wp.pl, 15 lat temu
Silnik 1.4 Si 103KM 76kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Rover 400 II Sedan 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Bardzo mile zaskoczyło mnie zawieszenie w tym aucie jest dość sztywne ale za razem komfortowe na zakrętach samochód jest przyklejony do drogi. zawieszenie nie do zdarcia na naszych drogach. Zaskoczyła mnie również blacharka w tym samochodzie dosłownie nie ma najmniejszych śladów korozji podkreślam że jest to auto 12 letnie.
5,0
Całokształt
Piękne i niezawodne auto na lata. Większość opini negatywnych zapewne pochodzi od autorów typu ,, leje i jade\" no niestety o samochód trzeba dbać a on nam się odwdzięczy pięciokrotnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest bardzo dynamiczny nawet przy takiej pojemności jak 1.4 16V. Na autostradzie rozpędziłem się do 200km/h i byłem mile zaskoczony że to auto osiągneło taką prędkość bez problemów. Spalanie średnio ok 6,5l/1oo km
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje dość dobrze choć trochę za duże skoki dzwigni zmiany biegów.Wsteczny od czasu do czasu potrafi wyskoczyć ale to jest standart w tym samochodzie, poprostu tak jest i już nie zwracam na to uwagi.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się super. Samochód nie wykonuje żadnych nieprzewidzianych zachowań po prostu rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę słaba widocznoś przy cofaniu ale można się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, niczego nie trzeba szukać. Na prawdę staranne wykonanie i co najważniejsze brak jakiegokolwiek skrzypienia deski rozdzielczej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Znakomite ogrzewanie dosłownie po kilku chwilach w aucie jst gorąco. żero parowania szyb. Polecam wersję z klimatyzacją.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu siedzi się wygo dnie , wysoko i pewnie. Przedni fotel z rególacją góra-dół. Mam 185 cm wzrostu i nie odczuwam najmniejszego dyskomfortu.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie mogło by być trochę lepsze ale po co. W środku słychać wspaniałe brzmienie silnika niczym V6. Spróbujcie a sami się przekonacie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie tak jak mówiłem średnio 6.5 litra miasto ok 7.5 autostrada przy prędkości nieprzekraczającej 110-120km zmiścicie się w 6 litrach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem za takie pieniądze nie kupicie lepszego auta o takiej orginalnej sylwetce i naprawdę ogromnym bagażnikiem. Ceny części zamiennych naprawdę tanie i nie wierzcie w opowieści że nie można ich dostać. Wszystkie części są dostępne bez żadnych broblemów.Dużo pasuje od hondy civic.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posiadam go dwa lata i nic jeszcze mnie nie zawiodło wszystko wymiam na czas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżdzę tym samochodem do danii kilka razy w roku to ok 1500km w jedną stronę, nigdy mnie nie zawiudł a po drodze mijałem wiele aut leszej klasy które niestety nie wytrzymały podróży. Wcześnoiej posiadałem Golfa III i cieszę się że się go pozbyłem. Zawieszenie musiałem wymieniać przynajmniej 2 razy do roku, tuleje wachaczy padały jedna po drugiej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 400 II Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 400 II Sedan