Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 400 II Hatchback

R over, 11 lat temu
Silnik 1.6 Si 111KM 82kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dosc zwawy jak na takie auto
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : uszczelka glowicy
Karoseria : rdza
4,0
Całokształt
Rover 416 polecam wszystkim ktorzy za niewielkie pieniadze chca kupic calkiem rozsadny samochod, auto jest z lat 90tych a posiada kilme, wspomaganie, pelna elektryke, i welurowa tapicerke. Ople, Fordy czy Wieswageny- prozno szukac takich wygod w autach podobnej klasy i rocznikach. Ceny czesci nie sa szokujace, jedynie co do spalania oczekiwalbym ze bedzie mniejsze tym bardziej jezdzilem wiekszosc tego czasu na lpg a pojazd palil ok 10 l/100km (sekwencja)a moim zdnaiem to troche za duzo jak na takie auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to obok wyposazenia najmocniejsza strona pojazdu, jesli chodzi o ta klase pojazdu i wiek to jest ok. Auta uzywalem glownie do tras podmiejskich, na autostrade wogole sie nie nadaje(glosny)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia to pomylka, sadze iz to ona nie pozwala temu autu zejsc nizej ze spalaniem, wsteczny bieg nie zawsze wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Uklad jezdny rowniez na plus. To doskonaly kompromis miedzy sztywnoscia a komfortem, nie mialem problemu w zakretach bo auto dobrze trzyma sie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
normalka, wszystko widac, do tylu tez bez tragedii, przy cofaniu ok
3,0
Ergonomia
Auto blizniacze z honda civic, ergonomia ok choc jak dla mnie kierownica pomimo regulacji powinna dac sie bardziej wychylic w gore i w strone kierowcy ale to moja subiektywna ocena. W moim egz. przyjemne welury na sedzeniach choc same fotele moglyby byc lepsze, wygodniejsze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Byc moze akurat moj egzemplarz tak mial ale odparowanie szyb to czesto byl problem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok, regulacja fotela kierowcy na plus.
2,0
Wyciszenie
powyzej 100km/h to juz niestety bylo meczace ze bylo za glosno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny czesci byly niewysokie, pojazd moze naprawic kazdy \"Pan Kazio\" z dowolnego warsztatu. Wymiana paska rozrządu to np koszt ok300zl, wiec auto polecane tym ktorzy nie spia na pieniadzach
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te kase otrzymujesz dobrze wyposazony samochod, nie jest mistrzem bezusterkowosci ale bez tragedii. Marki juz nie ma i jest malo prestizowa/popularna wiec problem z odsprzedaza.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czesto pali zarowki, w moim z przebiegiem 230 tys do wymiany uszczelki drzwi, wariujacy silnik krokowy, w upalne dni po wcisnieciu pedalu gazu i odjeciu nogi obroty nie spadaja do minimalnych a wrecz rosna. Nie jest to usterka ale jest wkurzajacy stopien sily wspomagania kierownicy(jestem facetem ale sadze iz powinno byc mocniejsze-ulatwialoby to parkowanie)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do powaznych usterek zalicze peknieta uszczelke pod glowica. Taka awaria potrafi namieszac wiec warto sprawdzic czy spod glowicy cokolwiek wycieka i profilaktycznie wymienic wczesniej. No i oczywiscie rdza lecz tu bym winil juz wiek auta a nie jego charakterystyke, warto garazowac. Rozrusznik odmowil posluszenstwa i z nim mialem rowniez problem przez caly okres eksploatacji.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Si 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 400 II Hatchback