archaiczne rozwiązania tuszuje niskie zawieszenie i relatywnie duży rozstaw osi
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
pokrętła od wentylacji widoczne i wygodne w obsłudze jedynie w pozycji leżącej
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
parowanie szyb jest niemal nie do opanowania, usunięcia filtra przeciwpyłkowego poprawi widoczność ale nie zlikwiduje problemu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
słabe wyciszenie jak na auto z silnikiem diesla
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny napraw by może przeciętne ale za nowe części każą płacić jak właścicielowi Jaguara
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z powodu zwykłej rurki powrotu oleju spod turbiny do miski olejowej zmuszony zostałem 3 razy do zostawienia auta w warsztatach na parę dni. Warsztaty naprawiały samochód zgodnie z zaleceniami producenta, czyli wymieniały rurkę na oryginalną, sztywną. Ta pod wpływem jakiś wibracji pękała i puszczała olej. Dopiero więc za 4 zleciłem zrobienie giętkiego łącza (jak w większości "normalnych" samochodów), które wreszcie trzyma.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Di 105KM 77kW
[l/100km]