Silnik
: Szok ze juz w 1997roku sprzedawali samochody z takimi fajnymi silnikami.
5,0
Całokształt
Dalem za niego 2300zl (£500) i jestem zachwycony stosunkiem jakosci do ceny
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo przyjemnie, uwielbiam ten klekocik spod maski. Elastycznosc jest bardzo kiepska mimo ze jest to diesel, ale mozna sie przyzwyczaic. Na autostradzie nawet przy wiekszych predkosciach rzedu 130km/h prawidlowo przyspiesza. Na czwartym biegu jezdzi sie do 70km/h i jest cicho. Dopiero przy 80km/h trzeba wrzucic 5-tke. To pozostawia duza rezerwe mocy w trakcie przyspieszania.
3,0
Skrzynia biegów
potrafi haczyc i kiepsko wchodzi wsteczny. Da sie przyzwyczaic chociaz biegi nie wchodza jak noz w maslo.
4,0
Układ jezdny
Poprawnie tlumi nierownosci, trzyma na zakretach. Daje poczucie pewnosci za kierownica.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki super ale do tylu kiepsko, zwlaszcza przy cofaniu
5,0
Ergonomia
Super. Nic ujac, nic dodac. Wszystko pod reka. Przednie fotele w tym samochodzie to majstersztyk. Rewelacyjnie trzymaja na zakretach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest Ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Troche ciasnawo z przodu i trudnawo wsiada sie osobom wysokim.
3,0
Wyciszenie
To 110km/h jest super, ale powyzej tej predkosci robi sie bardzo glosno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super, nic dodac nic ujac
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go dopiero od 5 miesiecy ale nic sie narazie nie zepsulo, oprocz rzeczy ktore mialem od kupna zepsute.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Di 105KM 77kW
[l/100km]