Inne
: Świetny silnik 1994cm3 77kW 105KM - golfiarze zostaja na światłach z roździawioną buzią ze zdziwienia,
lususowe wnętrze - skóra, drewno, full elektryka
piekne firmowe alufelgi
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Najlepsza jednostka diesla w Roverach.
Montowana także w Hondach Civcic 5D.
Super oszczędny, dynamiczny motor.
4,0
Skrzynia biegów
Nic dodac nic ująć.
Do skrzyni żadnych zastrzeżen, oprócz tego że dedykowany olej MTF94 - ciężko dostępny w Polsce.
Jedyne do czego można się doczepić, to charakterystyczne brzęczenie lewarka do zmiany biegów - przyczynę łatwo usunąć.
4,0
Układ jezdny
świetne zawieszenie- na zakrętach (na oponach 195/55/R15) trzyma się jakby przylepiony do stołu.
Wygodne auto.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu normalnie - trochę gorzej wstecz - jednak od czego są lusterka
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie wszystko umieszczone intuicyjnie - oprócz przycisków od elektrycznych szyb (pomiedzy podłokietnikiem a hamulcem ręcznym) - dostęp nieergonomiczny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wymiana filtra przeciwpyłkowego (za schowkiem pasażera) poprawia skuteczność odparowywania szyb przednich. Niestety to zmora - jednak jak wie się co i jak - nie nastręcza problemów. Ogrzewanie spoko - nie ma co narzekać -jednak rozgrzewa sie dłużej niz benzyniak.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodac nic ująć. 4 osoby wygodnie podróżują. Z przodu dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
bardzo ładnie wytłumione - jak na diesla.
Jesli poprzednim Twoim samochodem był benzyniak - bedziesz musiał się przyzwyczaić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to jedna z większych zalet. swietne spalanie - a na podorędziu masz 105 KM pod machą - zbiera się wybornie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wykonane z bardzo dobrej jakości materiałów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Di 105KM 77kW
[l/100km]