Jestem zadowolony z autka, zrywne, dobre na trasę, w mieście potrafi trochę spalić, ale każdy musi się liczyć z tym przy zakupie. Gazu nie zakładałem, bo kolektor dolotowy jest plastikowy, więc wolałem nie ryzykować. Jeżeli robisz rocznie ok. 12kkm to jest coś dla Ciebie, nie jeden łysolek w dwu litrowej becie zdziwił się jak dałem po garach na skrzyżowaniu. Auto trzeba systematycznie serwisować, bo tylko wtedy odwdzięczy się niezawodnością.
Wrażenia
4,0
Silnik
W maksymalnie dwie osoby autko zbiera się bardzo dobrze. W cztery osoby dynamika również nie najgorsza, ale brakuje mu odejścia. Dobre auto na codzienne dojazdy do pracy.
3,0
Skrzynia biegów
Wszystko jest jak należy, skrzynia nie zgrzyta, biegi wchodzą płynnie. W mieście trochę szarpie, ale jak się już go wyczuje to nie ma jakiegokolwiek problemu.
5,0
Układ jezdny
Nie mam co do tego zastrzeżeń, wspomaganie bardzo dobrze pracuje. Zawieszenie w porządku.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma grubych słupków, ani nic w tym guście, widoczność dobra, lusterka przejrzyste, widok do tyłu też bardzo dobre, w kanapie nie ma zagłówków co dodatkowo zwiększa widoczność.
4,0
Ergonomia
Wygodna pozycja za kółkiem, aczkolwiek jakby miejsca z przodu było 5-10cm więcej to byłoby idealnie. W sumie to nie jest wina anglików, tylko japońskiego projektu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa jak należy, tył nie narzeka że nie ma drugiej strefy. Ogrzewanie łapie momentalnie nawet przy -25 stopniach, ale pewnie dlatego że autko trzymam w garażu, co prawda nie ogrzewanym, ale garaż jest garaż ;>
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z dwójką małych szkrabów nie ma problemu, ale jak mam jechać w dłuższą trasę w cztery dorosłe osoby, to jednak biorę firmowego Passata.
4,0
Wyciszenie
Nie jest genialnie, ale przy autostradowych 140km/h można normalnie rozmawiać i słuchać radia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest jakie jest. Jeżeli miałbym to autko kupować drugi raz to poszukałbym 2-litrowego diesla. Koszty utrzymania na umiarkowanym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dzisiaj mamy 1 września 2013. Takie autko można zgarnąć za 4 tysiączki. Jeżeli znajdziecie dobrze utrzymany egzemplarz to brać i się nie zastanawiać. Przy zakupie pilnować masełka na korku od zbiornika wyrównawczego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi praktycznie się nie psują. Elektryka się nie psuje. Ja dbam o auto, systematycznie wymieniam olej (półsyntetyk Texaco), uzupełniam wszystkie płyny.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedno zdanie wystarczy - uszczelka pod głowicą jest droga w naprawie. Samemu załatwiłem sprawę za jedenaście setek, ale wiem, że w warsztacie potrafią wziąć za to 2000. Po remoncie zrobiłem sobie dziurkę w termostacie z kolektora dolotowego wyciągnąłem kuleczkę od odpowietrznika, dorzuciłem termistor, żeby obniżyć temperaturę włączenia wentylatora i mam spokojną głowę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Si 111KM 82kW
[l/100km]